Wednesday, March 21, 2007

BLOG!

Dette hadde eg aldri trudd om meg sjølv!
-at eg skulle oppretta ein blog altså...

eg har jo kjent til blogging i kor mange år nå? ein del...
vurdera å opprette blog for fleire år si, men det verka så uhyggjeleg at kven som helst kunne gå inn og lesa det eg hadde skreve.(det er jo framleis uhyggjeleg)
det ville eg ikkje.
Prinsippsak!
EG SKULLE ALDRI OPPRETTA BLOG!
det er ein for upersonleg måte å kommunisera på. likar ikkje å skriva brev eller snakka i telefonen heller. eller snakka til større forsamlingar (f.eks. 4stk). Her er det augekontakt og full oppmerksomhet som gjelder!
MEN ting endrar seg! Eg har jo lese bloggane til mine kjære søte venninner, og si hausten funne ut at blog var ein (utruleg nok) god måte å halda kontakt på. særleg medan nokre av dei er bortreist. (eg er heilt elendig til å halda kontakt)
((Det er igrunnen berre einvegskontakt, si eg aldri tørr/gidder å kommentere innlegga deira, men det er mykje interersant dere skriv, og det takkar eg for=) (dykk må vita at eg set pris på det) ))
No:
Si eg sjølv mest sannsyleg skal reisa bort frå hausten av, så fann eg det rimeleg å oppretta ein blog der dei som vil kan få greie på litt av det som skjer i mitt liv. garanterar ingenting...

(om du ut frå mi igrunnen negative innstilling til dette har fatta misstanke om at denne bloggen kan verta noko lite oppdatert, og litt upersonleg, så vil eg ikkje utelukka at du har heilt rett!)
men eg vonar på det beste! kven veit kva som vil skje?=)

takk for din oppmerksomhet!

4 comments:

Fru K said...

gratulerer med blogg! eg sit paa eit hostel i Galway og koser meg med den litterare (hahahaha) klassen min. gladideg

Maria said...

tihi:) gralla med bloggybloggytinesten:) jeeeeeeeei:)
suuuuuper bra på daI!
LØV JU SÅO MØCH ASS:)!!!!!!

stoooor klem maria<3

Maria said...

...men helt ærlig annamor: du må lære deg å skrive norsk! NORSK NORSK lissom , ikke sånn tullegreier med ord som "vonbroten" og sånn. haloooooo! N O R S K !!!!!!!!

:P

Anna Rosa said...

takke for gratulasjonene=)
wohoo! kommentarer!=)
Veldi VELDI glad i dere også!

forbeholde meg retten te å skrive på akkurat det språket eg vil !!!(og kan godt nok)
så muligvis noe vil bli på Tysk en dag;)